I want my own summer paradise, now

Satt och lyssna på massa musik på tv förut faktiskt och då kom Taylor Swifts låt " We will never ever getting back together"
Och satan i gatan va den stämmer in på allt som har hänt! Även om hon inte är den bästa såååå stämmer ändå låten in jäkligt bra! Vill ni förstå mig så kan ni lika gärna lyssna på den ;) haha. Ne nu ska jag dra mig neråt och kolla på x-factor och sen ta en dusch och lite kvällsmat, mums!
 
Tjohej!
 
Ja, jag hatar dig fortfarande idiot,
Lilla äckliga p12 tjej.

Kommentarer
Postat av: Julia Ofc

Åh blir så ledsen :(( p12

Svar: Ohja...!
iwillalwaysbestrong.blogg.se

2012-10-02 @ 22:25:30
URL: http://juliialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0