I guess I couldn't wait forever

CHACHA, ne okej lite trött tjej här yes! Men tisdag idag vilket som sagt är en lång men helt okej dag! Började dagen med digitaltskapande då vi hade våran redovsning, skämdes så jag visste seriöst inte vart jag skulle ta vägen... Haha. Men vi fick göra först så det var la tur det ;) Sen har ju jag och Carro låååång rast på tisdagar för vi har ingen spanska, så vi drog till vårdcentralen och hängde.. Ne men hon skulle kolla upp lite saker sådär! Va borta i 2 timmar och höll på att svimma av hunger men vi fick ätit snabbt för att sedan gå till idrotten, va faktiskt en ganska chill lektion måste jag säga ( bara det att det är ju 54677 grader inne i våran idrotthall..) , först va det lite typ samarbetsövningar eller vad man ska kalla det och sen basket. Sen sista lektionen blev samhällskunskap och sen hem!
Nu sitter jag här och har ätit, ska ta tag i pluggandet, har ju prov på torsdag vilket suger... Hatar svenska grammatik... Jag kan läsa,skriva och prata, det borde räcka!
 
Men nu ska jag dra mig så ha det braaaaa :)
Tjohej!
 
Ja, det är klart jag lägger upp dom, ni känner ju mig ;) Men asså sötaaaaa lite iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0