Home Alone

Hejhej! Fredag idag vilket är sååååå underbart, har längtat efter denna dagen extra mycket denna veckan för jag har hela huset för mig själv, bästa känslan som finns enligt mig :) Kan bara göra vad man vill och inte tänka på alla och ojojoj så gött det är!
Känner att vi faktiskt har haft en ganska så onödig dag idag... Började med Naturkunskapen då vi bara satt och gjorde något väldigt konstigt och meningslöst egentligen, sen va det engelska då vi såg klart på en film som helt seriöst är den värsta filmen jag sett, en cp gammal film som man helt ärligt bara somnar av, fyfasen! Sen va den lunch och sen när jag och Carro mötte några "speciella" killar (haha) så trycker Ludde upp en lapp i ansiktet på mig så det kändes som att jag bröt näsan, snäll kille det där! Sen va det dags för företagsekonomi... och prov på det, trodde inte det så ja, haha... Sen hade vi entrprenörskap då vi fick våra pengar från "tävlingen/leken/spelet" vi var med i förra veckan, hela 90 kr fick jag ;) hahah... Sen gick vi bara en runda med klassen inför våran projektvecka och sen fick vi sluta! Kom hem strax efter 16 då jag i stort sett la mig i soffan direkt och här har jag legat ett jäkla bra tag och det är gött som fasen! 
men nu ska jag kolla på utröstningen av x-factor så ha det super bra :)
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0