HELG!

Hej! Fyfasen va skönt det är med helg nu eller, bara 1 vecka kvar! WOoooooho, började dagen med sovmorgon, naturkunskap, engelska, lunch, entreprenörskap då vi har börjat med vårat projekt arbete, och våran grupp är lika bra som den var i 1:an, känns så avslappnat och vi skrattar och har kul, känns otroligt gött! Det är jag,  Malin, MIchaela, Sebastian och Johan L, har ju dock blivit av med Börje vilket är lite tråkigt men vi ska nog klara detta på egen hand :D Och sen var det företagsekonomi, inga kommentarer på det inte!
Men kom iallafall hem för en halvtimma sen typ och nu sitter jag och mölar chips och dumle, haha mitt lilla mellanmål ;) Ne men ska snart ta och äta mat, eller ja, om någon timma... Och på något konstigt sätt så äter jag alltid "efterrätt" helst före själva maten, ja jag är speciell ;)
 
Tjohej!
 
Lite extra söt sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0