Grattis bästa Ebba :D

Halloj! Sorry för kass uppdatering idag, men först har det ju varit skola då jag började med företagsekonomi, digitaltskapande, engelska, lunch, matte och sen lite matte till för Mathias ( lärare) hjälper oss lite extra så man fattar den cp matten som man har ;) Men det gick bra! Sen slutade jag med fick stanna kvar i skolan 1 timma och vänta på Ebba och Malin som hade spanska, satt och gjorde lite företagekonomi, tog bort bilder och sms... Så tiden gick faktiskt väldigt fort måste jag säga!
Sen kom carro efter en stund som hade varit iväg på skolsm under hela dagen, dock åkte dom ut, synd! Sen tog vi alla fyra fyra tåget, haha fail.... Men iaf, tåget var duktigt försenat så det tog oss 1 timma att komma ner till Göteborg men väl där så drog vi till Hard rock Cafe och käkade där för att fira EBBA SOM FYLLER ÅR, så nu vet alla det ;)
Käkade en super go kyklingburgare med pommes och sen en choklad milkshake på de! Kan säga att jag är jäkligt mätt nu iallfall! Kom hem vid halv tio och nu ligger jag här och ska nana! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft, godnatt!
 
Tjohej!
Grattis igen snygging! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0