Go kväll!

Halloj, kom hem för typ en halvtimma sen och nu ligger jag helt jäkla död i sängen, hehe trött som ett as här yes! Men vi kom dit vid halv fem då vi bara satt och tjötade i typ 1 timma, sen åt vi mat och sen öppnade hon paketen och vi gjorde lite "lekar" eller vad man ska kalla det och sen blev det efterätt följt av bara massa tjöt, men har varit en riktigt go kväll måste jag säga, gosipos på er!
Nu ska jag ta och sova, mina ögon börjar ge upp, haha! Godnatt!
 
Tjohej!
 
Himla käck jag ser ut ;)
I like you a lot girl

Kommentarer
Postat av: Julia

Like you 2 alot! <3

Svar: <3
iwillalwaysbestrong.blogg.se

2012-10-14 @ 14:31:04
URL: http://juliialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0