For a moment like thiiiiiis

Godkväll dåå!
Jag och mamma har bara chillat i soffan hela eftermiddagen vilket har varit grymt gött, och nu sitter jag, ebba, malin och carro och bestämmer lite inför imon efter skolan, då vi är lediga på onsdag ska vi på bio i Göteborg imon, vi är alltid så röriga men detta ska nog gå! Vi ska iallafall se Taken 2, har tänkt och så den ett tag nu så det blir toppen!
Nu ska jag snart göra lite kvällsmat, sugen på ett stekt ägg för dom som är intresserade ;) Möms! Och sen får jag la prova en bikini eftersom vi ska simma imon, klädsim på 40 längder, asså som Ebba sa, man kommer ju ligga på botten... Har inte simmat klädsim sen jag gick i grundskolan och det är ett tag sen :o får la se hur trött man kommer vara på bion, haha!
Men ha det så super nu så ska jag se till att skriva så fort jag får tillfälle :) ha en bra kväll!
 
Tjohej!
 
Jag är som sagt verkligen ingen höstmänniska, nu går jag in i min årliga deprission och antagligen så kommer jag klaga ganska mycket.. Men jag hatar verkligen höst, vill ha sommar året runt, punkt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0