Don't wake me up up up up up

Halloj!
Idag har jag ju då som sagt inte gjort så mycket, började med att skriva klart hela min svenska redovisning, sen satte jag på En prinsessas dagbok, tycker dom är så goa...! Haha, sen åt jag och sen kom Annelie ( min lilla swedishjapanese, hihihi ) och hjälpte mig med presentationen, sen gick vi en go promenad även om det var cp kallt så var det grymt gött måste jag säga!
När jag kom hem satte jag på En prinsessas dagbok 2 ;) Och åt lite foood, sen fick jag för mig att baka så det gjorde jag, och sen nu har jag kollat på Raise your voice, helt okej film!
Men nu ska jag ta och sova för imorgon väntar en jobbig dag, slappa hela dagen asså... Hoppas på gött väder så man kan ta sig en promenad, så otroligt skönt att gå! Ne men nu ska jag ta och sova, så godnatt på er :)
 
Tjohej!
Ja, det står ju bakvänt men bästa pennan för dom som bryr sig, från USA och jag är livrädd för att den ska lägga av, är ju ändå 1,5 år sedan ;)

Kommentarer
Postat av: swedishjapanesN

du skulle ju ha "Annelie är cool" som rubrik muheheh D:

2012-10-07 @ 10:38:58
URL: http://swedishjapanese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0