Dag 6

En vän som bor långt bort
 
Vad jag kan komma på så bor jag faktiskt väldigt nära min vänner ändå, och det är väldigt skönt måste jag säga! Men vi har ju Malin Sandqvist som gick i samma klass som mig på GA, hon flyttade i 9:an till Skövde men gick ändå kvar här i Alingsås för att gå ut nian, verkligen en hur go tjej som helst, alltid på bra humör och så omtänksam så det inte går att beskriva. Vi kan dock inte träffas alls ofta vilket är synd, men man snackar ju ibland så man har ju ändå kontakt.
Det är väl henne jag kan komma på och sen har jag ju min granne Anton, hans kusin som jag är väldigt nära vän med, han bor ju i Halmstad så han bor ju inte nära heller så ;) haha, han var här varje sommar när han var liten för deras mormor bor här i VB också, och då anton också såklart, så vi umgicks ju hela dagarna och det var verkligen det man längtade efter, haha, shit va roligt vi har haft det!
 
Nu känner jag ju mig jätte hemsk om jag skulle ha glömt att tänka på någon? Men som jag sa, alla bor typ väldigt nära ändå, så jag är ändå glad över det! Hata mig inte då om det är någon som känner sig träffad, hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0