Dag 5

Favoritställe

Haha, tror nog dom flesta vet vad jag kommer säga om dom känner mig bra ;) Men Björkö, utan tvekan! Min mormor och morfar bor ju där och jag och min familj och kusiner, moster och hennes man har ju spenderat väldigt mycket tid där ute, speciellt på sommaren då eftersom att det ligger vid havet för dom som inte vet de. Haha.
 
Verkligen bästa stället att åka till när man bara vill koppla av och komma bort från allt och alla, så som jag tror många känner att dom gärna hade gjort, och då är Björkö ett sånt ställe, helst ska man inte ens ha mobilen uppe, den kan ligga nere på sängen, och jag klarar faktiskt av att gå utan mobilen och datorn när jag är där, och det är en sån himla skön känsla!
 
Vet inte vad jag kommer göra om mormor och morfar skulle bestämma sig för att flytta... Jorden går under typ! Haha, tror jag dock inte dom kommer göra, hoppas inte det iallafall ;) Om dom behöver hjälp när dom blir gamla så åker jag gärna dit ut och bor där ett tag, helt klart!
 
Björkö är bäst och ni är utan tvekan bästa mommo och moffa, haha <3
 
Kusin och morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0