Dag 12

En person du aldrig glömmer

Men gud, detta är ju jätte svårt att svara på! Om man tänker på någon som har dött så har jag ändå haft turen att inte förlorat någon nära, senast var min gammelmormor för 4 år sedan.
 
Men hela min förra klass, 9E, er glömmer jag aldrig! Tror ni har fattat att 9E betydde massa men så är det ju så ja. Och så skönt att man ändå pratar med dom allra flesta fortfarande och att några går på alströmer, okej vi är typ 5-6 st som går där, men ändå, man blir så glad varje gång man ser någon utav dom, det gör skolan lite bättre! Hehe.
Hoppas på att det är vänner som man faktiskt inte kommer släppa taget om någon gång under livet, att det alltid kommer kännas bra och roligt att se varandra!
Lite fina blandade bilder från dom 3 grymma åren på GA dådåååå:
Tjohej! ( och ja, det blir en liten bildbomb här nu va , men skitsamma! )
 
 
Patrick, Therese och Rasmus myser, haha
Ja det cpar med att skriva något efter men dom flesta vet vilka dom är och söta är dom!
 
 
 
 
Denna bilden får avsluta min lilla gulliga bildbomb ;) Som sagt, speciella man gillar er ändå!
Och som sagt, gick inte att skriva under fler än den första, men det är alla från klassen, underbar då, nu och föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0