Crying out your name

Hallo på er!
Igår när Backman kom så åt vi, tjötade och sen tog vi en liten promenad och "överraskade" Annelie, så tjötade vi en stund och sen gick vi hem och fy i satan va kallt det var... Sen åkte vi in och så släppte vi av henne och sen åkte jag och mamma och tränade och sen skjutsade hon mig till Ödenäs där Julia lagade mat till mig medans jag duschade (a) Så gööölligt ju!
Sen så skypade vi med en liten pojke, bara i 2,5 timma så det var väl inte så farligt ;) haha! Sen somnade vi väl runt 2 och vaknade upp 12 idag, åt en gooooo frukost och sen satt vi bara i soffan och började kolla på en film och sen kom vi in på att vi faktiskt fyller 18 väldigt snart... Är faktiskt lite skrämmande, blev ganska djup diskussion runt om det och "vuxenlivet" hehe, sen åt vi och sen tog vi bussen in till staden! Och nu är jag hemma och sitter här och ska läsa lite bloggar och sen nana, låter änna toppen tycker jag! Så ha en bra natt, puss
 
Tjohej!
mobbade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0