Cant fight the moonlight

Hejhej!
Måndag idag vilket är lite segt som vilken måndag som helst... Hade ju min redovisning idag och fyyy i fan va nervös jag har varit fram tills den lektionen, ni skulle bara sett mig.. Kände bara ett tag att jag hade lust att börja lipa, ja då hatar man nog redovisnigar ;)
Sen va det typ bara matte kvar och sen slutade vi, så nu är jag hemma och chillar lite lagom sådär, ska nog dra och kolla på Sex and the city nu, va ett tag sen ju :) Vill ha något gott också men finns ju inget, finns en chipspåse men asså mamma är ju hemma och ja, man ska ju vara nyttig.. Hehe. Men får la hitta på något , lite vindruvor kanske? Det lät väldigt gott, hoppas det finns kvar några nu bara, haha!
Men ni får ha en fortsatt bra dag :)
 
Tjohej!
 
I'm a duck...kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0