Boys are wierd sometimes

Tänkte skriva om mina drömresemål! Både jag och min familj älskar ju att vara ute och resa och bara ha det gött och det är absolut något jag tänker fortsätta göra, kommer lätt prioritera resor framför massa onödiga grejer som man gärna kan göra :)
 
Thailand har jag varit i 2 gånger, 2002 och 2008. Dit ska jag bara tillbaka, sånt oerhört härligt land att bara vara i och slappa i några veckor, helt underbart!
Här var jag 2002 i Phuket, dock är bilderna från google, för alla bilder är på mamma och pappas dator, ;)
 
Bilderna här är från 2008, först i Koh Samui och sen i Koh Phangan (google)
 
Sen var jag ju i USA för snart 2 år sedan då vi var i Florida, och hjälpes vilket ställe, var ju först i Miami, Orlando, St petes, Key Largo och sista stoppet blev Key West, var underbara veckor där och ska definitivt tillbaka och besöka andra ställen! Dröööööömmen!
 
Sen vill jag väldigt gärna till Italien, och äättaaaa massa god mat! Hahha här kommer matvraket fram ja ;) Men är ett land jag har velat åka till länge!
 
Sen vill jag hemskt gärna till Mexico... Nästan så jag hänger med min kusin nu när hon åker dit och jobbar ett halvår, asså blir så avundsjuk!
 
Och självklart är ju Australien ett måste, känns lite som USA med det att det mera är ett "upptäcks" land, att man kan få se och göra väldigt mycket, så dit ska jag absolut åka!
 
Haha jag vill till såna billiga ställen också märker ni kanske ;) Hahah, men som sagt, vill man så kan man!
Nu ska jag dra mig och tagga lite tv och plugga, jippie! Ha en super natt ;) ;) ;) Hahah jag är trött pusshej!
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0