Anything is enough now

Hej på er!
Onsdag idag vilket innebär kort skoldag, skönt det iallafall! Har haft företagsekonomi, digitaltskapande, engelska , lunch och sen matte sista lektionen, slutade 13.20 så tod bussen med Johan och kom hem vid 14, så underbart! Väl hemma så kom jag och mamma typ samtidigt så hon gjorde hamburgare och pommes så det har vi ätit nu, gött måste jag säga ;)
Nu ska jag plugga svenska skit, tråkigt som fasen men imon är det över! Då är det bara att fokusera på bildredovisningen i svenskan som jag har på måndag, och det suger ju lite, men får tänka på att det är över sen!
Och sen ikväll börjar ju äntligen Greys Anatomy, sååååååååå efterlängtat så det är helt sjukt :D Känns som att det kommer lipas ikväll... Tilloch med mamma vill ju se detta avsnittet och hon följer det inte ens så ;) taggar lite sådär galet mycket yes!
Men ha en fortsatt bra dag :)
Tjohej!
 
Ja vi har roligt på varje lektion, varje dag och hjälpes vilka konstiga former det blev på våra huvvveeeen hahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0