Annelie är cool

Jag kompenserar idag istället du ;) Godmorgon iallafall! Idag ska jag bara öva lite på svenskan och sen kanske gå en promenad med Ebba, får se på vädret för jag har ingen lust att gå om det spöregnar! Hehe. Men ska göra iordning mig lite och ja, kolla svenskan... haha! Ha en bra söndag och tagga solsidan ikväll :D:D:D:D:D
 
Tjohej!
 
Ja, jag vet att detta är den absolut fulaste tröjan ni har skådat men min farmor stickade den till mig när jag var liiiiten så ja den är som en magtröja ;) Haha, men den är så fruktansvärt go och mysig så önskar att den inte vore så ful <3

Kommentarer
Postat av: annelie

ohyeaaah

2012-10-07 @ 19:02:16
URL: http://swedishjapanese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0