All of these years

Godmorgon på er!
Nu har Annelie precis dissat mig för att åka till Göteborg med sin lille pöjk ;) Ne men vi har haft det myspys och tack för detta!
När jag vaknade upp så hade jag fortfarande jätte starka lockar i håret vilket förvånade mig för jag brukar inte ligga speciellt still när jag sover, haha! Nu ska jag iallfall ta och kolla på film och såååå, och som ni har märkt så snöar det ju också... uuuh, lite halvt deprimerande sådär ja.
Sen skulle mamma och pappa in till Hälso och äta soppa, haha så kanske åker med in där för har inget annat planerat idag ändå så, lika bra att hålla sig sysselsatt :) Men ha en bra dag sålänge då!
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0