In the time of our lives

Hejhopp!
Tisdag idag, hade sovmorgon till 12.40 så jag och mamma har bara gått runt här hemma, haha... Varken tvn eller datan funkade ju så fanns verkligen inget att göra, usch och att ha levt på den tiden ;)
Började med idrott då vi skulle göra steptest, jag, Carro och Lina hade gjort "första omgången" eller vad man ska säga, så vi skulle göra andra, och jag hade fått bättre puls än för 1 år sedan, känns väldigt bra faktiskt! Sen hade vi samhäll då vi hade vikarie, fick göra någon uppgift och ja, vi blev ganska sura och tillslut tror jag att även läraren blev lite trött på oss för att vi ville hem så han släppte oss!
Kom hem och åt, nu sitter jag och försöker förstå matten, går inte så bra men ska allt försöka mig på den igen!
 
Ha en bra kväll :)
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0