Come on dude

Eftermiddagen/kvällen blev att jag kollade på Fredag den 13:onde först och sen när pappa kom hem från träningen så åt vi revben och vitlöksbröd :D Mumma på det! Sen kollade jag på x-factor där One Direction uppträdde, säger inte att dom är världsbäst men dom funkar att lyssna på OCH dom är väääääldigt mycket bättre än JB så ja, + dom är otroligt charmiga!
Iallfall, sen kollade jag lite på Skavlan där bl a Jon Bon jovi var med, klart man kollar då ;) Haha! Sen blev det utröstningen och efter det Modern Family, nu sitter jag bara här och skriver med lite fölk och kollar på något "attack" program på tv, visar olika klipp på människor som blivit attackerade av olika djur, jäkligt äckligt måste jag säga!
Speciellt när det kommer typ haj eller alligator attacker från Florida där man vet att man själv har badat och gått! Menmen, vi lever fortfarande så ;)
Nu ska jag ta och göra iordning mig och sen nana :) Godnatt på er!
 
Tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0