You're a lovekiller

Hejhopp! Då var sista riktiga skoldagen klar för detta året :D Bara avslutningen på fredag + ett spanska prov på torsdag! Men det är chill :D Nu såg jag att jag har 45 min på mig att duscha, fixa mig lite och sen dra till bussen för att åka ner till Ingared med några tjejer för att fira bästa Sofia! Ska bli jätte kul, dock har jag sån pollenallergi idag så jag tror jag kommer svimma snart... ögonen kliar och jag har så ont i halsen, får alltid det när pollen är som värst.. Suger! Menmen, jag dricker te och halstabletter så jag ska nog överleva detta ;)

Ne nu får jag slita mig från datan så jag inte missar bussen, ha det bra så länge så skriver jag när jag kommer hem ikväll :D

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0