Vart är sommaren?

Ja det kan man ju undra, fyfasen, juni månad är snart över och det har nästan inte varit en enda solig dag... Man blir ju bara deprimerad! Jaja, om 2 veckor såhär dags ligger jag på stranden i Kroatien, det ska ju bli gött om något :D
Aja, våra kompisar har åkt hem till Stockholm igen och det känns så otroligt tomt här hemma nu när dom har åkt, men vi ska åka upp till dom snart bestämde dom, så det ska ju bli kul! Så roliga människor det där'a :)
 
Nu resten av dagen ska jag inte göra ett piss, lägga mig och kolla tv eller nåt, man kan ju som sagt inte vara ute när det regnar och blåser och är 13 grader. Så ja, nu drar jag mig till soffan ;) hahah! Ha en fortsatt bra dag i det ruggiga vädret :)
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0