Taste your lips and feel your skin

Hejhopp goingar! Igår då så slutade vi 13 då jag snabbt fick gått in till stan och köpt present till bästa Sofia! Sen hem med halv två bussen och hemma åt jag lite och sen la jag mig en timma och halvsov hela tiden, var så grymt trött.. Blä. Menmen, sen duschade jag och fixade iordning mig för att sedan dra mig mot bussen där Moa och Hanna var! Så vi åkte ner till Ingared där vi gav presenter och väntade in Linnea! Sen åt vi och baa tjöta hela kvällen, var super mysigt!
Underbara är ni

Sen kom jag hem strax efter 22 då jag satte mig vid tvn med mamma och satt där några timmar, sen la jag mig och vaknade upp idag och kände mig mera förkyld eller om det är pollen, men känns tyvärr som att det bara är en helt vanlig förkylning.. uschusch, men jag överlever! Så idag har jag inte gjort så mycket, fick rensa massa papper -.- man bara YES! Så tråkigt.. och sen lite tv och plugga spanska så jag klarar skiten på torsdag! Och nu sitter jag bara här och chillar, ska ju ha släktkalas här imon så har ju även fått städat lite och så, fyller dock inte år förrän på lördag men det var så mycket i helgen så vi tar nationaldagen istället ;) Kul med pengar och presenter iaf, hihi!

Ne nu ska jag nog dra mig, ha en super bra kväll nu alla! Puss
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0