Sommarlov!!

JAAAAA DÅ HAR MAN SITT JÄKLA EFTERLÄNGTADE LOV! Gash så skönt!! hehe ;) glad och lycklig tjej här iaf!
Började dagen med att träffa klassen klockan 10 och sedan gick vi ner till aulan och kollade på när esteterna dansade och sjöng + rektortal ( som var så otroligt kort, är van vid att man typ somnar av det men det gick super fort och bra!)
Sen drog jag, ebba, malin, carro och carro till stan och fikade och sen kollade runt i lite affärer. Seeeeen mötte jag upp Backman, Johansson, Johansson och Johansson ( var tvungen bara för att vi tjöta om det förut med efternamn och smeknamn, höhö ) då vi gick till venezia och käkade pizza och bara tjöta på om allt mellan himmel och jord, kunde inte spenderat min avlutningsdag bättre!

Sen tog jag och Sofia bussen hem och när jag kom hem har jag chillat, fixat lite för imon då jag ska ha lite kalas för MIG, just det JAG fyller år imon och jag vet inte egentligen varför jag är så glad för det? Är ju ingen speciell ålder eller nåt, men är typ överspeedad , hehehe ;) Men jaja, jag och mamma tagggar skräckfilm om någon timma så det blir väl nice! Seeeeeeen så fyller jag år, woowhohoohaaa. Ne men drarnu så får vi se om jag skriver som 16-åring eller 17-åring ;) Ne nu får jag sluta!

Tjohej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0