Sol, moln, sol, moln

Halloj!
Igår jobbade jag ju och slutade 14 och då drog jag och köpte massa gött till idag + hyrde lite filmer som vi ska se ikväll. Sen kom backman till mig och vi tjöta på och kolla film + åt. Hehe.
Sen måste jag ju säga att om EXAKT en vecka idag så ligger vi antagligen på stranden i Kroatien :') Lyfter 11.45 nästa lördag! Fatta att man är gött taggad asså... och bästa Sofia ska ju med så bättre kan det knappast bli asså!
 
Och vad händer mer idag då? Jo jag har varit borta hos farmor och farfar och strykt kläder, så nu är jag 140 kr rikare, haha för det är ju så mycket.. men vafasen, jag strök bara några få grejer ;) Men jag klagar inte, alltid bra med pengarna under speciellt sommaren!
Sen så ikväll vid 19 så kommer Hanna, Moa och Sofia hit så blir det lite gammal hederlig filmkväll, så det ska nog bli bra detta! Hoppas ni får en fortsatt bra dag, nu måste jag fortsätta städa vidare, höhö tråkigt :/ Menmen!
 
Här har ni 3 goa låtar :
 
Stiftelsen - Vart jag än går
- Hela familjen trodde att det var Takida som sjöng låten först, så om ni gillar Takida lär ni gilla denna också, men det är läskigt hur jäkla sjukt likt det är!
Agnes - One last time
- Den enda som egentligen enligt mig har lyckats inom musiken efter Idol, och tycker faktiskt att denna var riktigt go! Hon brukar ju ändå ha lite mera "fartiga" låtar, men detta är ju en lugn och stillsam låt.
Michael Bolton - I'm not ready
- Denna visade Backman mig igår och den var riktigt fin måste jag säga!
 
Tjohej :D
Ja, jag går runt i bikini och springer ut så fort solen kommer ;) haha lite gött desperat...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0