Sängen är min bäste vän

Vad har jag gjort idag egentligen? Jooo jag vaknade runt 10 och då åt jag frukost och gjorde iordning mig, drog sedan upp till Annelie där dom hade sina coola,roliga, speciella ( på ett bra sätt)kompisar från Sydafrika på besök, så vi fick tjötat en stund och sen drog jag till tåget. Egentligen skulle jag och Larsson träffat Malin från våran förra klass men det blev ändrat tyvärr... Men vi mötte upp Moa och gick runt lite på stan och kollade runt på potatisfestivalen med tanke på att jag inte hade varit på den än! Sen vid fem åkte jag hem och la mig och kollade One Tree Hill vilket är ren kärlek, så underbart bra va, herregud helt galet! Ska ju jobba imon dårå så jag säger godnatt här och sen skriver jag om Björkö imon. Sov sött alla söta!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0