Ojojojojoj

Godkväll gott folk!
 
Idag har det varit gött chill dag måste jag säga, åt ju makrill med potatis och sås förut och sen efter det drog dom vuxna på en promenad och Fanny gjorde iordning sig för att åka och träffa gamla kompisar så jag la mig i soffan och kollade på Desperate Housewives, låg där i över 2 timmar och bara kollade och hade det gött! Sen kom dom hem runt 19 och då började dom grilla kyckling och nu sitter vi här och tjötar på! Ska nog sitta här ute en stund till iaf och sen kan man ju hoppas på att Fanny kommer hem snart ;) höhöhö, ne men det är ju super kul att ha dom här när man inte har träffat dom på 1 år!
 
Menmen, nu ska jag dra mig. Ha en fortsatt bra kväll :)
 
Tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0