Listen to your heart

Sååådär då var man hemma, jobbade som vanligt idag då. Slutade 14 och då tog jag bussen ner till Ingareds vårdcentral för att fixa lite tabletter eller vad man ska kalla det och även kollade upp min pollen allergi, stor flicka som kan göra sånt själv nu ;) haha! Sen var jag så fräck så jag gick in till Backman och tjötade med henne och sen tog vi bussen för hon skulle in till några kompisar.
 
Och nu då, nu sitter jag bara här och funderar på vad jag ska göra , om jag ens ska göra något... Kan ju bara chilla sönder :))) Menmen, det återstår att se!
Ska iaf dra mig nu så ha en braaaa kväll. Pöss
 
En gammal goding:
Listen to your heart - Roxette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0