Kalas!

Hallojsan! Nationeladagen idag och det firar vi med kalas för mig, toppen!

Blev medtvingad att handla imorse... det var lite gött jobbigt asså, haha! Så kvart i tio var jag och mamma på Maxi och handlade massa inför speciellt idag och på lördag! Sen kom vi hem vid 11 och då har jag bara chillat vid datan och bytt om osv. Speciell lunch idag, pappas jobbarkompis som är jägare hade hittat en hjort på sin tomt som var såpass skadad så han avliva den, men då började han ta massa köööttt från hjorten så vi åt hjortfärs idag och satans va gott det var va! Mumma!

Nu sitter jag bara här och ska fixa något litet med håret och sedan vänta in släkten, dom kommer om 45 min så jag har ju tid om man säger så! Men ni får ha en fortsatt bra dag idag då tilloch med solen är framme även om det inte är sådär jätte varmt men ändå :D
Skriver ikväll igen antagligen :)

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0