Just kiss me slowly

Hejhopp! hade ju kalas igår, har aldrig haft ett kalas innan jag fyller år så det kändes lite småkonstigt måste jag säga! Men nu är man några tusenlappar rikare och så, ganska underbart. Efter kalaset drog jag, mormor, morfar och pappa in till Sebbes match och kollade på den, där dom vann med 8-1 så det var la gött för dom.
Sen var det bara hem och käka lite snabbt för att sedan se på säsongsavlutningen av Greys Anatomy, fyyyyyy vad jag hatar att det ska sluta så spännande och så måste man vänta några månader :(
Sen idag gick jag upp kvart över nio och drog med 10.18 tåget in till skolan och gjorde ett spanskaprov, fail är jag, hatar cp språket, värsta som finns, blä. Sen drog jag och backman till stan och hon la undan en klänning och jag la undan ett par träningsbyxor som jag ska få i present på lördag ;) Sen drog jag hem och käka och sedan la jag mig med massa fika och te i soffan och bara chilla sönder!

Och nu ligger jag i sängen, hahaha vadå lat och hängig idag? ;) Ne men jag pallar inte och så säge mamma att det kommer några som ska kolla på vårat uterum, jag känner bara PALLA , massa folk hit och så, nej det orkar vi inte.
Ne men nu ska jag väl dra mig och tagga lite inför skolavslutningen imon, yey! Ha en bra kväll så får vi se om jag pallar skriva något mera senare eller om det blir imon :)

Tjohej!


Jag var bara tvungen, dubbelhakor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0