Jobbjobbbjobb

Ja, här ligger jag i sängen och tänker på att jag måste faktiskt sova snart för jag ska ju upp och jobba imon, usch... Orkar inte!
Men efter jobbet ska jag dra mig in mot storken och klaga av att mina träningsbyxor som är användna en gång har gått sönder och sen bort till farmor och farfar och hjälpa dom, eller ja egentligen farfar med att stryka och göra massa sånt och sedan ska jag träffa Therese, fullspäckad dag! Men det är så det ska vara.
 
Och så saknar jag min gose pojk, skulle inte ha emot att ha honom här jämte mig... Buhu. Det är det som är jobbigt med Kroatien resan, att inte kunna träffa honom, inte ens kunna smsa eller något på en hel vecka, "tur" att Sofia känner detsamma med Tom så vi kan trösta varandra där nere (a) hehe, ne men det ska nog gå bra!
Men jag älskar dig, och det vet du

Ne nu ska jag ta och försöka sova så jag orkar gå upp imon vilket jag känner på mig inte kommer gå så bra..!
Tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0