Jag får väl ursäkta mig!

Hejhopp! Sörry för att jag inte har skrivit något eller så under denna veckan men som sagt så har den varit fullbokad osv. Men kan börja med att säga att jag fyllde år i lördags ( senast jag skrev så ) så fick massa presenter till frukosten och sen chillade jag lite för att sedan börja städa och invänta Larsson som skulle komma och hjälpa till lite innan + klippa mig, så det fick vi gjort och sen i sista sekund så fick jag duschat! Hahah

Alla kom mellan 18-18.30 typ och då satt vi och tjöta lite för att sedan äta och så, lite senare gick vi ut och gjorde tävlingar bl a irländsk julafton, så himla kul att göra / kolla på, haha jag bröt pinnen som jag använde, hehe tur att det var hos mig ;) Sen gick vi och satte oss i uterummet och sedan åt vi efterrätt. Fick också super bra och fina presenter, sånt som man verkligen har användning för, så det var gött :D Backman var sist här och hon drog runt tolv och då fick jag plockat undan massa och sen la jag mig vid ett och ja, på söndagen låg jag bara och kolla på serier hela dagen och åt. Hehe ;) Som Ebba skrev i brevet "Äta är din passion", så jäkla rätt, hahah alla undrar ju varför jag är så smal men samtidigt äter jag som en häst, aja mat är gott ;)

Skriver om mina dagar på Björkö senare eller imon, blir ett sånt himla långt inlägg annars! Ska ju även börja jobba imon, jippie, hej väckarklocka! Blääää, menmen man får ju betalt + jag tror att jag har fått en jätte bra jobb, bara man får vara med rätt människor så ska det nog gå bra :)
Ha det bra sålänge!

Tjohej :D


Ser ju ut som att jag har änna brun arm yes, höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0