Godnatt!

Hejhej! Idag jobbade jag som vanligt 9.30 - 14.00 och sedan drog jag hem och duschade + åt lite granna för att sedan ta 16 tåget ner till Göteborg med Ebba och Carolina då vi skulle kolla på Ulrik Munther som var på Liseberg, jag gillar ju inte honom men det var kul att vara där med tjejorna! :) Sen envisades dom om att köpa en "Ulrik-påse" så dom fick stå en stund i kö och sedan tog vi spårvagnen till terminalen, där köpte vi lite mat från gatukäket, höhöhööh gott ;) Och sen var det bara tåg hem, cyklade hem och nu ligger jag här och dör lite av mina ögon, är ju pollen allergiker och fyfan va det har varit jobbigt idag, folk kanske trodde jag gick på knark pgr av mina röda ögon? Haha tycker faktiskt lite synd om mig själv :( Menmen, hoppas det blir bättre imon för då ska jag till Liseberg ( igen, hehe ) med Therese men då för att åka allt där, ska änna bli gött kul måste jag säga!

Men nu ska jag nog ta och nana, ha det så bra och godnatt!

Tjohej :)


Ja jag vet att jag är söt och fick typ världens största underläpp, menmen ;) Man ser inte hur äckligt röda mina ögon är, lite kanske, men inget i skillnad mot va dom är i "verkligheten"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0