Glad Midsommar!

Hejhopp!
Igår åkte ju jag och Therese till liseberg, vi har haft det underbart både sällskapet och vädret har varit toppen så man kan inte klaga! (lite kanske, när solen stekte sönder i kön ;) ) Men det var lite folk som vanligt dagen innan midsommar så vi hann åka allt om och om igen. Sen mötte vi upp Sebbes lilla "gäng" och frågade om dom ville hänga med på colorado för vi ville inte åka med massa okända, hehe. Och självklart vem blir blötast? Jo jag, fyfan, har nog aldrig varit så blöt i hela mitt liv, precis ALLT var blött, tilloch med trosorna... Menmen, det var ju gött väder så det gick hyffsat fort att torka! Sen åkte vi lite själva och sen av någon anledning började vi åka med dom igen, menmen ;) Slösade 80 kr på lotteri utan någon vinst, medans Sebbe, John och Luka vann varsin stjärnvinst, man blir ju bara sur. Var hemma runt halv tolv och då gjorde jag inte så mycket utan det var bara att göra iordning sig och lägga sig i sin efterlängtade säng!
 
Och idag är det ju midsommar så mamma och pappa har fixat hela morgonen, vi ska först bort till några kompisar eller ja, inte bara vi men väldigt många goa människor men iaf, vi ska bort dit och äta midsommarlunch och ja, tjöta på eller nåt och senare drar sig alla hem till oss för grillning och tävlingar! Första gången på många år som jag faktiskt är med familjen, men det ska bli kul nu tycker jag. Men ni alla får ha en bra midsommar för det tänkte jag ha nu, höhö!
 
Tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0