All day, all night

Såååådär då, ska ta och berätta lite om Björkö nu då ;) lite sådär lagom seg är jag! Menmen, nu är bättre än aldrig.

Tog då tåget ner till Göteborg där mormor och morfar väntade på mig runt 11 tiden , vi gick till bilen och åkte och handlade mat och så, sen åkte vi färjan över till Björkö där dom började laga makrill, potatis och sås... herregud va man blir lycklig över årets första makrill ;) Sen var det iaf dags för lite "vila" höhö och sedan fika + promenad och sist men inte minst så blev det skaldjur till kvällsmat och lite chips och godis efter det. Sen på torsdagen kom Johan ut också, trevligt värre! Dagen blev i princip samma fast med liite mera fika och go frukost då. Sen var det fredag då vi åt go frukost, fikade, lunch, vila, fika, promenad, kvällsmat, chips och godis tillsammans med Sverige - England vilket dock inte slutade något vidare bra. Bland det bästa med att träffa Johan är att man får reda på massa "skvaller" om Svenska landslaget ;) hohoh, vem gillar inte lite skvaller om b-kändisar typ eller vad man ska kalla dom ;)

Skulle egentligen åkt hem på fredagen men jag orkade inte så stannade kvar till lördag och sen åkte jag hem runt 14 tiden och var hemma vid halv fyra och sedan chillade jag bara sönder hela dagen/kvällen för jag och Sebbe var ensamma hemma. Gött är det! Och så får man ju inte glömma allt kortspelande, guuuuud va jag älskar det, det hör liksom till Björkö, wooho!

Och igår började jag jobba , är dock inte lika taggad för det, ganska tråkigt om jag ska vara ärlig! Men ja, nu ska jag dra mig, ha det bra alla!

Tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0