Aldrig ska det sluta!

Förstår mig verkligen inte på regnet, någon gång måste det väl ändå sluta?! Verkar inte så, så jäkla skönt att vi åker snart måste jag säga, värme!
 
Idag var det jobbet så kl 9 stod jag och väntade på bussen, sen jobbade jag och dagen gick otroligt fort. Slutade 14 och då drog jag och "gav" tillbaka mina nya träningsbyxor som jag fick i present förrförra helgen, som gick sönder efter att ha användt dom 1 gång... Gillade dom verkligen jätte mycket så jäkligt surt att det sprack i röven på gymmet! Haha :( Sen tog jag tåget och gick till farmor och farfar för att stryka massa kläder och fick lite pengar där. Sen drog jag hem och ja, nu har jag inte gjort ett skit vilket känns väldigt skönt faktiskt. Ska sätta mig och kolla lite DH sen när pappa drar och tränar, jaja nu får ni ha det så bra i regnet!
 
Tjohej!
 
Ja men fint att ena ögat är större än det andra ;) Missfoster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0