2 veckor kvar!!

Woooooho, jag kom på att det bara är 2 veckor kvar exakt idag tills vi åker till Kroatien :D:D Lycklig tjej! hihi, iaf...
Igår vaknade jag och städade + duscha och lite sånt där, sen strax innan 14 drog vi oss bort mot alla goa människor där vi bara åt,åt skratta och bara hade det jätte trevligt! Sen halv sex typ så började vi dra oss hemåt till oss för att grilla och göra tävlingar osv. Jag tycker kvällen blev mycket lyckad och har skrattat någon enormt, ångrar inte att jag valde att vara med familjen i år i allafall! Vi har ju en familj här som flyttade upp till Stockholm förra sommaren så vi fixade iordning lite inatt och sen la vi oss vid 2 och sen vaknade jag vid 11 idag och sen har jag bara ätit frukost och lagt upp bilder på facebook från dom senaste veckorna, och nu känner jag att jag inte kan sitta här vid datan och vara osocial så jag drar mig nu men ska försöka skriva senare om jag inte har allt för kul ;)
ha en bra dag!
 
Tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0