ZzZZZZzzzZzz

Godmorgon! SKrev aldrig något mer igår men berättar lite nu istället. Jag satte mig och kollade One Tree HIll med Sebbe, tro det eller ej, och sen mitt under tiden som det är som mest spännande, tro fan inte att strömmen går! Och jag har aldrig varit inne i ett hus som det var så jäkla svart va :o helt sjukt! Och sen så börjar det bröta nere i källaren så jag trodde jag skulle börja gråta! Men då va det mamma... VIsade sig att hon hade tagit bort all ström då hon fick alla fixa tillbaka den så vi kunde fortsätta se! Sen blev det allt lite tårar och sen blev det tv typ hela kvällen! SNöade som fan igår också, som tur är ligger inget kvar idag! Och blåse som fasen men sen när jag gick och la mig vid halv två så jäklar drog det igång va, trodde att fönstret skulle spricka. Sen vaknar jag halv tre av att hela sängen skakar och att det låter som en duns som dock inte var något men jag menar, sängen skakar? Så mycket ska det bara inte blåsa...
Så ja, har inte sovit ett piss inatt typ.
Får se vad som händer idag, är ju väldigt bra väder så får se ifall jag kommer ut en liten stund :)
Ha det braoooo

Tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0