Nä men, ojoj!

Förlåt, men har faktikst inte orkat eller haft tid. Har så sjukt mycket i skolan nu så det finns inte! Men bara 1,5 vecka kvar till lov :D det är ju gött om något! Finns ju då inte så mycket att skriva om då mina dagar har sett exakt lika dana ut dom senaste veckorna... Skola, tv/slapp, plugga, sova osv, alltid samma visa. Får se om jag börjar skriva lite mera eller vad som händer, får la försöka med 1 inlägg om dagen iaf, ska försöka. Helgen är redan helt uppbokad, förutom söndag då det som vanligt brukar bli rejält med slapp och lite plugg ;) Men ja, nu ska jag fixa iordning mig lite för att sedan sova, sovmorgon imon med, och kan åka med mamma vilket betyder att jag kan gå upp 8.45 grömt !

Listen to your heart when he's calling for you
Listen to your heart there's nothing else you can do
Listen to your heart before you tell him goodbye





Känns som att det kan vara riktigt sant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0