I'm on my own

Hallo! Söndag idag vilket betyder hemskt mycket slappt som vanligt. Igår va jag hemma Hos Julia med Hanna, Julia, Linnea och Moa! Trevligt värre, åt och snackade på om allt möjligt. Kom hem vid 23 då jag satte mig och proppa i mig massa chips + cola, herregud asså...Somnade vid 2 så jag vaknade runt 11 idag då jag kolla tv och åt frukost. Sen drog jag ut till Sebbe och John vilket var ett misstag då dom började kasta masssa snö osv på mig... fuck you! Sen vid 15 va det dags för kalas, farfar denna gången. Och fyfan va tråkigt det är/ var orkar inte med alla disskutioner som allit blir om allt mellan himmel och jord, inte så att vi bråkar men liksom alla vill ha rätt och så. Drog hem vid halv fem och sen har det bara blivit tv, data sms. Enda mera som händer idag blir en go och lång dusch hade jag tänkt! Så ni får ha det bra :)

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0