I'm lost without you, or ?

Tjolaphopppspa! Lite kort om dagen, drog ju som sagt till stan med pappa, när vi kom hem åt vi och sedan drog jag bort till farmor och farfar, tog med vovven ut på en promenad på ca 1 timma, och han har ju blivit så äckligt lat nu så han orkade inte riktigt med, ochjag hade ju inte lust att stanna stup i kvarten så bara att ta upp honom och bära honom en bit! ( och ja, han är en super lite hund ;) ) Sen när jag kom tillbaka till dom hjälpa jag farmor fyllla i lite grejer som hon skulle köpa, hon kan ju inte använda sina händer... Herrejävlar, hon köpte kläder för över 2000 kr, köpsugen?! Sen kom kusinerna så satt och snacka med dom ett tag för att sedan dra mig hemåt. Satt lite vid datan och sen, tro det eller ej så bärjade jag plugga matte! Duktigt tycker jag väl ändå. Sen kollade jag på "Frozen", hyffsat bra film men slutet var ju bara stört... eller ja, inte bra iaf! Sen såg jag även  "Easy A ", tror jag den hette iaf ;) den var faktkst bra! Men nä, nu ska jag nog kolla lite bloggar och sen sööööva! Ha det super och sussa sött.

Tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0