I won't go back

Innan det blir att nana kör jag en topp 10 på låtar som betyder något otroligt!

Stay - Black Stone Cherry

won't let go - Black Stone Cherry

You will never be - Julia Sheer

Far away - Julia Sheer

Times of our lives - Tyrone Wells

The hardest thing - Tyler Ward

The best thing I never had - Beyonce

Heartbroken - Beyonce

How to break a heart - Brooke Davis ( Från oth, vet dock inte vem som sjunger ;) )

I'd rather be with you - Joshua Radin

Det är sånna låtar som bara jag kan sitta och lyssna på när allt är depp. Alla säger ju att man absolut inte ksa lyssna på sån musik när man mår dåligt, men jag gillar det på något konstigt vis! Men aja, nu ska jag nana, sussa sött :D

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0