I never told you

Halloj, inte skrivit på ett tag nu för att jag har helt enkelt inte orkat och har haft annat för mig om plugg och träning! Men idag är det inte vilken dag som helst utan det är min mammas födelsedag! Tar kortfattat först om dagen dårå ;) Fredag, alltså många lektioner... Mått allmänt piss pgr av en viss person som man bara vill ska köra upp något i röven. Fy i helevet va jag seriöst hatar dig...
Efter skolan, alltså vid halv fyra drog jag till hälso och där åt jag och bara satt en stund och sen kom mamma och pappa, satt och tjöta en stund för att sedan byta om, dom drog till passet och jag in till gymmet, fast sprang bara på bandet ;) Sen drog jag bort och hämtade Julia L för att gå tillbaka till Hälso, snackade lite med Amanda och även Philip va väl lite go där... Snäll tjej som itne säger att det är gratis ;) hihihi. Åkte iaf sedan hem för att duscha och sedan fira mamma, hon fick te och skorpor av Julia :D snacka om att jag kommer utnyttja de ;) hehe! Av mig fick hon en pyamas som hon hade önskat sig! Och lite annat. Åt räkor, lax, sås oh bröd! Mums, och efterrätt blev tårta, grömt gött måste jag säga :D Sen kolla vi lite tv och nu sitter jag och Julia här och nördar med varson dator och bara snackar. Fast hon spelar ju sims så hon snackar bara om vad dom ska ha på sig osv... ppppfft. Aja, inte för att jag är speciellt social just nu men skit samma. Drar mig nu :D får fixa med "dagen" snart också kanske. Ha det bra så länge :D Bjuder på två goa bilder på mig och mamma, även på mig och julia!

Tjohej :D


Asså det roliga är att mamma ser inte i närheten ut som hon gör på bilden! Man kan väl ändå se lite att det är jag på bilden? ;)  Fattar inte hur man kan bli förändrad så mycket på en bild, thiihhi

typ någon vecka gammal bild, men charmigt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0