Hemskt mycket vitt utomhus

Pallar verkligen inte att allt bara försvann nu... ååååh! Aja drar lite kortfattat. Drog in vid 13 och mötte upp Sofia, vi drog och åt, då vi satt och snacka otroligt mycket och är galet glad över att jag har den tjejen som förstår mig! Guld värd är du, och det vet du! Sen drog vi till storken där jag fick köpt present till mamsen, skönt att det är avklarat nu känner jag! Sen drog vi ner till ån och satte oss i det lilla lusthuset och tjöta ännu mera för att sedan bryta ihop av skratt, är det inte konstigt när man pratar om någon och helt plötsligt dyker han/hon upp? Haha. Sen drog vi ner till Nolhaga, typ promenad? Kanske ja. För att sedan vid 17 ta oss till stationen då hon tog bussen och jag åkte med pappa hem. Orkar inte att det är skola imon heller, vill ha lov liiiite till då, snälla? Ska bli kul att träffa alla som man inte har träffat på lovet, självklart, men inte själva skolan om man säger så. Behöva plugga osv, uschusch! Ställa klockan på kvart över sex imon också, jippie :D typ bästa av allt! Med tanke på att jag inte kommer kunna somna speciellt tidigt ikväll så jag lär vara helt död imon. Men jaja, ska sluta klaga ännu mera nu och hoppa in i duschen ;)

Ha det :D tjohej!


Du är faktiskt väldigt bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0