Happy that you are my friend

halloj! Har varit hemma 1 timma nu typ och känner bara en stor lättnad av att vara hemma! Skola som vanligt, med 5 lektioner, väldigt många! Fick vara i ett klassrum som helt seriöst var som en bastu, helt galet hur varmt det kan vara! Bara för att inte ventilationen funkade eller nåt... Slutade 15.20 då jag och Carro tog en promenad till stationen, hon åkte direkt hem och jga satte mig med Antooon från förra klassen och snacka och sen kom hans kompis så satt vi där till min buss kom, trevligttrevligt! Det äckliga var ju att när jag satt på bussen så kommer polisen på och ska kolla efter någon :o he he he he he. Idag blir det nog bara en otroligt chill kväll, gött det med :D

tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0