Första dagen i skolan avklarad!

Tjollahopps! Idag va det första dagen efter lovet, rätt okej! Kunde ju såklart inte somna inatt så somnade runt 1 och sedan vaknade jag under hela natten i princip, men jag var otroligt nog pigg när jag vaknade. Drog till skolan där vi hade nytt schema vilket jag inte tycker är speciellt bra, men vad kan man göra! Fick även ett sms innan matten då mamma skrev att hon hade bokat skidresa till Branäs på sportlovet :D superkul! Chill resten av dagen iaf, gött det! Imon blir det sovmorgon :D känns ju verkligen som att det är måndag idag också, så ja, denna veckan kommer gå fort :D Nä nu ska jag hoppa in i duschen, ha det!

Tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0