Dejt med sängen nu då

Ja hallo, blev att äta lite te och macka och då även kolla en till film, denna gången blev det "Ticking Clock" tror jag den hette ;) helt okej, men var typ en tänkarfilm så trägfattad som jag är så var mamma tvungen att förklara ;) hehe. Blev förövrigt äckligt sur på maammma förut, när jag letade efter mina skidbyxor, då hon säger att hon har gett bort dom för hon "trodde" att dom var för små... för det första, jag växer inte längre och för det andra så kan man ju fråga först?! Så ja, nu blir det att köpa både jacka och byxor, jippie! Ställlt kl på 6.15 nu, kul... ska snart nana hade jag tänkt så ni får ha det så bra imon i skolan, hur mycket man än älskar måndagar!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0