Dag 6 - typ av killar jag faller för

Uhm, jadu... Asså en självklarhet är att man ska kunna ha super roligt tillsammans och hitta på nya grejer att göra ihop! Ska kunna lite på killen till 110% även ifall han är med tjejkompisar och tvärtom ifall jag skulle vara med andra killkompisar. Sen får väl gärna killen så bra ut ;)  och ett stort + är om han är vältränad :D det chillas very much! HIhihi. Om man tar själva utseendet på hur jag vill att han ska se ut så får han gärna vara mörkhårig eller ja brunt! Vet inte varför men gillar inte blondt på killar, fråga mig inte varför! Haha, med typ blåa ögon, för det är ju inte så vanligt att om man är brunhårig och har blåa ögon :') och ja, jag älskar blått, kanske inte så konstigt då! Sen får han gärna vara längre än mig, men inte för mycket längre. Inte så svårt att vara längre än mig iofs ;) Hehe, och ha ett leende av guld är ju absolut ett plus!

Thihihi tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0