Dag 4 - mina mål / drömmar / önskningar

Mina mål just nu är att klara gymnasiet galant och vara nöjd över mina 3 år där! Lite drömmar är att få åka tillbaka till Usa, vilket vi faktiskt pratade om igår att vi skulle, yey! Sen att få åka till mina resmål som jag vill åka till är självklart en dröm, som i sommar ska vi åka till Kroatien och dit vill jag verkligen, längtar sönder!
Önskning just nu är att min farmor blir bra, att hon kan börja gå igen och leva ett normalt liv, skulle verkligen göra allt för att hon skulle få det som förut...Men hoppet finns kvar och vi tror på henne varje dag!
Sen även att få träffa massa barndomskompisar nu skulle vara fett kul :D Dom här i området typ som vi ALLTID umgicks med, verkligen alltid menar jag då, vi var oskiljaktiga tills vi började på GA ungefär. Minns när man gick ut och skulle göra pantgömme eller bara tog cykeln och cyklade iväg, eller var på studsmattan och skratta tills man grät, ja det va tider det. Saknar faktiskt barndommen när jag tänker tillbaka på just det jag skre, allt va så himla bra då och vi trivdes jätte bra tillsammans.

Ska dra och kolla repris av Gladiatorerna nu ;) hehe
Tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0