Dag 3 - favorit årstid och varför

Asså den är väldigt svår... det är absolut mellan sommar och vinter. Älskar ju att åka skidor och pulka osv, och det är super mysigt runt jul/ nyår! Men samtidigt så är ju sommaren otroligt bra för jag älskar värme,+ jag fyller år ;) .
Nä det får nog bli sommar ändå, så himla gött när man har sommarlov och man inte behöver känna att man behöver plugga och man bara kan vara! Sen när man kan dra ner till badet och ligga där med masssa kompisar och bara njuta av livet! Och bli brun, oooh. Ja, jag gillar nog sommaren bättre känns det som! jaja :D

Jag längtar suuuuper mycket till sommaren nu känner jag, för nu har julen och nyår varit så då tycker jag att sommaren kan komma direkt! :)

Men drar mig nu, tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0