Dag 12 - mitt drömbröllop

Ja, asså jag känner helt seriöst inte för att gifta mig. Vet inte riktigt varför, menmen, det kan ju alltid ändras! Men om man ändå ska beskriva ett drömbröllop så har jag två alternativ...
1. Ett skit pampigt bröllop med hur mycket folk som helst och en äckligt snygg klänning, god mat, skratt, fest, dans och sånt. Typ ett riktigt kändis bröllop, ska man ha råd med ett sånt bröllop jag drömmer om så får man inte vara fattig om man säger så!, Hahaha.
2. På en strand i ett varmt land, bara ta på sig någon enkel vitklänning, med endast dom närmsta. Och bara vara, för att sedan när man kommer hem kanske ha en fest för alla andra, typ kompisar och så!

Är ju verkligen två helt olika stilar men det är antingen eller :D Fast asså på en strand lockar ju, eller iaf att det är på något otroligt fint ställe utomlands där det är varmt och gött! Som sagt, vi får la se om mina planer ändras med åren ;) är ju trots allt bara 16, snart 17... hhah ;) Så ja, vi får se!

Tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0